۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

شرم بر جنتي جنايتكر

 
جنتي در نمازجمعه
شرم بر جنتي جنايتكاركه درسخنان اخيرش گفت يك وعده غذا بخوريد،يك وعده گوشت بخوريد و غنيمت كنيد، ولي نگفت كه وقتي خط فقر زير2/5ميليون باشد مردم محروم نان شب را به سختي تهيه ميكنند تا چه رسد به گوشت كه اكثرمردم ازوعده هاي غذايي آنها حذف شده است. مي شنويم كه يكي ازمهره هاي رژيم خبرازبالا كشين ۸۰۰ میلیارد درآمدهای نفتی در حاکمیت ولایت فقیه مي دهد.بنابراین گزارش نوبخت گفت: « دولت نهم و دهم طی هشت سال بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار از محل فروش روزانه چهار میلیون بشکه نفت به ارزش هر بشکه ۱۰۸ دلار درآمد داشته و خورده شد و چیزی باقی نمانده است».براستي اين پولها كجا رفته است كه بازرژيم براي پرداخت يارانه بنزين را گران ميكند ونان را از سفره مردم مي دزدد!!!

وعده ما درتهران

تنها گزينه روي ميزرژيم ولايت فقيه
مزدوران ودلواپسان رژيم جنايتكارآخوندي كه بوي الرحمان حاكميت پوسيده و ارتجاعي شان را دريافت كرده اند علي رغم همه سگ دعواها و جنگ گرگها كه با هم دارند دريك نقطه با هم حرف مشترك ميزنند وآن هم نفسهاي آخربودن رژيم وشمارش معكوس سرنگوني است، و درهمين رابطه سران و مهره‌های رژیم از هر دو باند به‌طور مستمر در زمینه بحران منطقه‌یی و تبعات آن برای رژیم، ابراز وحشت می‌کنند. حرف تمامی آنها نیز این است که نکند خاکریزهای رژیم در عمق استراتژیک و در کشورهای سوریه، یمن و عراق فرو بریزد و نهایتاً رژیم در داخل کشور با مشکلات و مصائب بیشتری مواجه شود.اظهارات دو تن از مهره‌های رژیم در گفتگو با تلویزیون رژیم بیانگر فضایی است که به آن اشاره شد و ديگرهيچ تلاشي براي كتمان اين حقيقت ندارند كه عمق استراتژيك پوشالي شان فروريخته ولاجرم بايد دربرابر مقاومت بپا خواسته مردم درشهرهاي ايران مواجه شوند.بايد به همه جناحهاي وارفته و بحران زده اين رژيم گفت منتظرباشيد كه ارتش آزادي در راه است.

۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

اذعان به بحران اززبان روحاني و خامنه اي طلسم شكسته

ولي فقيه پا بگور و نفسهاي آخررژيم
آخوند روحانی اخیراً برای تأمین کسری بودجه‌اش دوباره به سفره‌های خالی مردم روی آورد تا با حذف سوبسید بنزین، بتواند نفس کوتاهی در تنگنای سرسام‌آور اقتصادی بگیرد. حرفهای 6خرداد ولی‌فقیه طلسم‌شکسته در روز به‌اصطلاح «مجلس»، به‌روشنی بیانگر پیام بن‌بست و دست و پا زدن نظام در باتلاق انوع بحرانهاست. خامنه‌ای مجبور بود به ظاهر بگوید «در کشور بن‌بستی وجود نداره» ولی از طرف دیگر هشدار بدهد که وضعیت نظام بسیار خراب است وتازه اگر بتوانیم از زیر فشارهای هسته‌یی سربلند کنیم، پس گردنی حقوق‌بشر در انتظارمان است!اين است پايان عمررژيم و فرورفتن در باطلاق بحراهاي لاعلاج.

گرداب سرنگوني رژيم در داخل ايران و منطقه

 
گردابي كه همه حاكميت را خواهد بلعيد

امروز هم در جامعه ایران به‌دلیل بحرانهایی که دیکتاتور حاکم با آن مواجه هست و البته خود به‌وجود آورنده تمامی آنهاست، با یک شرایط متحول روبه‌رو هستیم. به‌طور مثال از سال گذشته تا امروز تغییرات بسیاری به‌لحاظ سیاسی به‌وجود آمده است. رژیم در بحران اتمی دست و پا می‌زند و در بن‌بست آن به‌سر می‌برد. نه راه پس دارد نه راه پیش. از یک طرف یک قدم به سمت خوردن جام زهر اتمی می‌رود و از طرف دیگر، ولی‌فقیه ورشکسته رژیم به صحنه آمده و خودش همان حرفها را پس می‌گیرد. یعنی یک قدم به پیش و دو قدم به پس.
این وضعیت خودش نشان‌دهنده این هست که رژیم در درون بحرانی است که هیچ موقعیتی را نمی‌تواند درست وارد و درست از آن خارج شود.واقعیت این هست که جامعه بين الملل هم به نقش رژیم در بحرانهایی که در منطقه به‌وجود آورده واقف شده است و کشورهای منطقه هم در مقابلش می‌ایستند و به تاخت و تازهای جنون‌آمیز این رژیم دهنه و افسار می‌زنند.
در این شرایط موضع‌گیریها و حرفهای مختلفی بیان می‌شود. یکی موضعگیری و حرف مقاومت ایران هست. یکی موضعگیری و حرف کشورهای دیگر. اکنون حتی خلقهای مختلف در مقابل این تاخت و تازها و این جنایات رژیم معترض هستند و حرف خودشان را دارند. مردم سوریه حرف دارند. آنها می‌گویند در مقابل کشتار سیصد هزار نفر و آواره شدن بیش از ده تا دوازده میلیون نفر مردم سوریه، رژیم آخوندی نقش درجه اول را در کنار بشار اسد داشته است. اين حرف مردم ايران و خلقهاي منطقه است وپايان عمرسراپا غرق در بحران حاكميت ننگين آخوندي در ايران و منطقه فرا رسيده است.

۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

آخرين گزينه براي سايت اتمي فردو

خاك برسر تو وولي وفقيهت
رژيم جنايتكار و فاسد آخوندي با دزدي و چپاول ميلياردها دلار پول از جيب و از سفره مردم و ريختن به تنورساختن بمب اتمي حالا كه سرش به سنگ خورده، دنبال برونرفت و سوراخ موش ميگردد.در همين رابطه آخوند صديقي، امام جمعه خامنه‌اي در تهران با اشاره به تبديل فردو به مركز تحقيقاتي، دستاورد فعلي رژيم ازمذاكرات را انر ژي هسته‌يي بي‌يال دم و بي‌خاصيت توصيف كرد.وی گفت:‌ « بر اساس توافق لوزان آژانس مي‌تواند بيت خامنه‌اي و روحاني و همه نهانخانه‌ها را با دست باز مورد بازرسي قرار دهند.اين نشان سحراست و باش تا شام سرنگوني ات بدمد.

زوزه هاي وحشت رژيم

لرزه هاي آخررژيم
باز هم رژيم جهل و جنايت خامنه اي پارس خوابيده سرداد ودر برابرافشا گريهاي مقاومت ايران كه دست او را در فريب جامعه بين الملل رو كرده است مي بينيم كه مجددارژيم آخوندي از موضعگيريهاي اخير لوران فابيوس، وزير خارجه فرانسه و يوكيا آمانو، دبيركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و تأكيد بر بازرسي از مراكز نظامي رژيم سوز و گداز سرداد وپيام سرنگوني را براي همه دلواپسان يادآوري كرد.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

مقالة پاتريك كندي در نشرية كنگره آمريكا: (استماع كنگره با حضور مريم رجوي) يک تحول تعيين‌كننده است



حضور شوراي ملي مقاومت ايران در کنگره بايد به ما اميدواري بدهد که دموکراسي و آزادي هنوز جايگاهي در اولويت‌هاي سياست خارجي آمريکا براي خاورميانه دارد. جنبش (مريم) رجوي برجسته‌ترين و موثرترين گروه سياسي است که براي تغيير رژيم در ايران فراخوان مي‌دهد و فطرت و جوهرة خود را براي قانونگذاران آمريکايي با کمک به افشاي جزييات برنامة هسته‌يي (رژيم) ايران اثبات کرده است.
 
آنها حداقل از اوايل دهة ۱۹۹۰ دربارة تهديد جهاني بنيادگرايي اسلامي هشدار داده‌اند. امروز صداي رجوي حتي از قبل هم مهم‌تر است....ادامه


جيغ بنفش ارتجاع از جهاني شدن كُد «پدرخواندة داعش» عليرضا خالوكاكايي



خليفة زهوار در رفتة ارتجاع، بمحض رسانه اي شدن خبر استماع رئيس جمهور منتخب مقاومت، مريم رجوي در كنگرة آمريكا، خود را به آب و آتش زد و «هزار جهد» كرد تا به وسيلة پاسداران برون مرزي و لابيهاي رنگارنگ خود، در اين مهم كارشكني كند بلكه اگر بتواند از آن جلوگيرد؛ اما عزم برگزاركنندگان و وزن سياسي مقاومت بسا فراتر از آن بود كه دشمن تصور ميكرد. استماع در موعد مقرر انجام شد و ضربه اي به سنگيني صخره هاي البرز كوه بر گيجگاه خليفه فرود آمد و او را نقش بر زمين كرد. بنا به تجربه وقتي ضربه كاري باشد رژيم چند روزي بر اثر گاوگيجگي، خفه خون ميگيرد بعد طبق معمول شاخ و شانه كشيدنهاي پيشين او به آه و ناله و عجز و لابه تبديل ميشود؛ كه شنيدني است....ادامه

حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در ۲۳خرداد ۹۴ (۱۳ژوئن)




پائولو کازاکا: هر کسی که به ارزشهای اصلی تمدن ما معتقد است، باید از این گردهمایی حمایت کند و باید در آن شرکت داشته باشد. من قصد دارم شرکت کنم و از همه می‌خواهم در آن شرکت کنند و آن‌را از دست ندهند....ادامه

تجمع مادران و خانواده‌های شهدای قیام در مقابل زندان اوین در اعتراض به دستگیری نرگس محمدی



به گزارش دریافتی از تهران مادر شهید ستار بهشتی در موقع بازداشت نرگس محمدی به همراه وی بوده و مأموران ابتدا آنان را با همدیگر به سمت اوین برده بودند، سپس در یک نقطه مادر ستار را رها می‌کنند و نرگس محمدی را به اوین می‌برند....ادامه


۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

ای کاش از کوره بیرون نمی‌آمدم»



سقف عمارت حاکما از منه. خونه فقرای ته خیابون از منه. خیلی جاها آوار شدم و روی سر مردم فرو‌ ریختم. جای دیگه با دست مردم ساخته شدم و آباد کردم. هم اغنیا به من تکیه کردن، هم فقرا. هم ظالم دیدم، هم مظلوم. بارها توی جنگ‌ها خرد شدم....ادامه