۱۳۹۳ اسفند ۱۸, دوشنبه

به بهانه روز جهانی زن شمّه ای کوچک از مقاومت زنان ایرانی در قبرهای زندان قزلحصار




اجازه می‌خواهم به مناسبت روز جهانی زن یادی بکنم از یک مقطع در زندانهای جمهوری اسلامی که نه تنها برای من نقطه عطف مهمی در زندان بود بلکه نشانگر نسلی مقاوم از زنانی است که در این برهه از تاریخ برگی از تاریخ مقاومت مردم ایران را رقم زدند. البته تعدادی از آنان در بین ما نیستند ولی من به سهم خودم می خواهم یادی هم از آن قهرمانان بکنم.
من درآبان سال ۶۰ در حالی که ۱۷ سال بیشتر نداشتم دستگیر شدم و به مدت ۴ سال و نیم در زندانهای اوین وقزلحصاربودم. درهمان ابتدای ورود به زندان با جریان مقاومت نسلی دلیر و شجاع در برابر ارتجاع خمینی و آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران مواجه شدم.
در راهروهای بازجویی اوین همواره صدای کابل خوردن و شکنجه شدن زندانیان را می شنیدم....ادامه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر