۱۳۹۴ فروردین ۲۰, پنجشنبه

جوابية صافي الياسري نويسندة عراقي به اراجيف وزارت اطلاعات رژيم


صافي الياسري نويسندة شريف عراقي و از ياران اشرفيان، در فيس بوكش يك لينك از اشرف نيوز گذاشته و گفته ببينيد سايت وزارت اطلاعات ايران در مورد من چه نوشته،... ترجمه يادداشت او در فيس بوكش در زير آمده است:
اين چيزي است كه سايت وزارت اطلاعات رژيم ايران، اشرف نيوز، در مورد من منتشر كرده است، من در اينجا ميگويم كه بله من در كنار سازمان اپوزسيون مجاهدين خلق و رزمندگان مسير آزادي، ايرانيان و انقلابيون اهواز و بلوچستان و كردستان ايران و دانشجويان و جوانان و كارگران و فقراي ايراني و زنان ايران و هر آن‌کس كه با ولايت‌فقيه مخالف است و براي سرنگوني رژيم ايران فراخوان مي‌دهد ايستاده‌ام، چراکه من فهميده‌ام كه درد و رنج امروز مردم عراق به خاطر تسلط احزاب فرقه‌گرايي مي‌باشد كه براي برپائي دولت ولايت‌فقيه در عراق تلاش مي‌کنند.... ادامه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر